שיפור חווית משתמש

ניתוח התנהגות, אפיון ובדיקות A/B

ראשי » שיפור חווית משתמש באתר

מה כולל השירות?

טכניקות ואסטרטגיות שיבטיחו אתר יעיל ופשוט עם חווית משתמש נוחה, נעימה ובריאה ככל הניתן. התאמת האתר לצורכי הגולשים הופך לגורם מרכזי יותר בקידום אתרים ויכול לסייע בשיפור מעורבות הגולשים וציון האיכות שלו במנועי החיפוש.

ניתוח התנהגות גולשים

איסוף וניתוח מידע על התנהגות המשתמשים והבנת צורכי המשתמשים לשיפור חוויית הגלישה ויחסי ההמרה.

בדיקות A/B

השוואת שני גרסאות שונות של אותו עמוד או רכיב על מנת לקבוע איזו גרסה מביאה לתוצאות ממירות יותר.

יישום בפועל

עיצוב ממשק מותאם לקהל היעד, כדי לאפשר למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות ובמהירות.

נתקדם?

להצעת מחיר מלאו את הטופס:

ניתוח התנהגות גולשים

זהו תהליך שבו נבחן ונבין את האופן שבו המשתמשים מעורבים ומתנהלים באתר שלנו. זה מאפשר לקבל תובנות חשובות על המשתמשים שלנו ולפעול בהתאם.
ניתוח הנתונים מאפשר להבין את הצורך של הגולשים. תחילה, אוספים נתונים באמצעות כלים כמו Google Analytics כדי להבין מהם דפי ההמרות ואילו פעולות בוצעו. בעזרת כלים לתיעוד בזמן אמת אפשר להבין אילו קשיים חווים המתשמשים ומה ניתן לשפר.
גוגל משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי להבין אילו עמודים באתר הם הרלוונטיים ביותר לתוצאות החיפוש. אחד הגורמים שמשפיעים על קידום האתר הוא רמת החוויה של משתמשי האתר. למשל אם הם נשארים זמן ממושך באתר ומבצעים פעולות שונות, זה מעיד על חוויה טובה עם פוטנציאל לתוכן איכותי וממוקד.

בדיקות A/B

זוהי בדיקה לבחון את האפקטיביות בין שני גרסאות של אותו עמוד או רכיב על ידי התנהגות של משתמשים אמיתיים ולבחון איזו גרסה גורמת למשתמשים להיות מעורבים יותר.
בדיקות A/B מאפשרות לנו למצוא את העיצוב, התוכן והתכונות היעילות ביותר לשיפור ההמרות באתר ולבחון אילו שינויים גורמים למשתמשים לבצע פעולות כמו רכישות, מילוי טפסי ברשמה וכו’.
בדיקות A/B מאפשרות לבחון את רמת ההשפעה של שינויים בגודל הכפתורים, פונטים, צבעים, מיקום הרכיבים בעמוד ועוד.

יישום בפועל

לאחר שניתוח התוצאות והתנהגות המשתמשים הושלם, ניתן להגיע למסקנות ממוקדות ולהחליט על הגרסה הטובה ביותר עבור המשתמשים. זהו למעשה שלב הפעולה והיישום של השינויים המוצלחים ביותר בפועל על בסיס המסקנות מהבדיקות שבוצעו.
אם הבדיקה מראה נתונים מעורפלים, ניתן לבצע בדיקות נוספות. על מנת להגיע להחלטה מבוססת ניתן לקבל משוב משתמשים, לערוך סקרים מקוונים או לנתח נתונים סטטיסטיים לעומק יותר.
תהליך זה אינו סופי, וההמלצה היא לבצע בדיקות A/B נוספות אחת לכמה זמן כדי להמשיך לבצע שינוייים לשיפור ההמרה באופן תמידי ושוטף.