אסטרטגיה להגדלת כמות הדומיינים המפנים לאתר באמצעות ניתוח פרופיל קישורים קיים, מינוף נכסים בממשק Google My business, יצירת שיתופי פעולה עם בעלי אתרים ועוד.
לאחר שבוחרים את האתרים הפוטנציאליים שמהם רוצים לקשר יש לבחון את מדדי האיכות שלהם כמו ציון האיכות של הדומיין, תנועה אורגנית, איכות הקישורים נכנסים ועוד.
זוהי פלטפורמת שיווק מקוונת המסייעת לבעלי עסקים לנהל ולקדם את העסק שלהם בתוצאות החיפוש הלוקאליות של גוגל. הכלי מציע מגוון שירותים וכלים שמיועדים לחשוף את העסק בתוצאות החיפוש הלוקאליות, לנהל את המידע העסקי, ולייצר מעורבות בקרב קהלים רלוונטיים.
הפלטפורמה מאפשרת לנתח נתונים סטטיסטיים של ביצועי הפרופיל וכך לקבל מידע חשוב על המבקרים, והביצועים הכלליים. זהו למעשה כלי נוסף שמסייע להבין את קהל היעד וכך לקבל תובנות חשובות לשיפור החשיפה ומימוש היתרונות של גוגל לעסק שלי.
בעזרת גוגל לעסק שלי, ניתן להופיע מעל תוצאות החיפוש האורגניות מה שיכול להנות יתרון על פעולות קידום אורגני במקרים מסוימים, כאשר משתמשים מחפשים את השירותים או המוצרים שהאתר מציע.