כשבוחרים ספק לקידום האתר, אחת מהשאלות הראשונות היא האם כדאי לעבוד מול מקדם אתרים פרילנס או לבחור בסוכנות לשיווק בדיגיטל. לכאן או לכאן יש את היתרונות והחסרונות. בפוסט הבא ננסה להבין איך לקבל את ההחלטה שתשרת את האינטרס העסקי של האתר עד כמה שאפשר.
שיתוף פעולה ותקשורת בריאה תקבע במידה רבה את הצלחת הפרוייקט. אז אם תחליטו לשכור שירותי פרילנס, סביר להניח שהאינטרקציה השוטפת תהיה ישירה ואישית יותר. בנוסף, עלויות התקורה הנמוכות יכולות לבוא לידי ביטוי במחירים נוחים יותר עבור שירותי הדיגיטל שהו מציע.
יתרון נוסף ולא פחות חשוב – ייתכן שגם יקדיש יותר תשומת לב לפרויקט כי יעבוד על פחות פרויקטים במקביל לעומת מקדם שכיר.
מצד שני, לסוכנויות יש תשתית עסקית רחבה וצוות עובדים המתמחים בקידום האתר מכל היבטיו.
הם יכולים להציע מגוון פתרונות משלימים תחת קורת גג אחת כמו שירותי תוכן, פיתוח אתרים, שירותי UX ועוד.
בסוף, הבחירה בפרילנס לעומת סוכנות דיגיטל תלויה בצורך ובתקציבים שיועדו לטובת שיווק דיגיטלי.